TRÄNINGSHUS1 DANSSKOLA
Bliss

Sveriges största dansskola för dig mellan 9-12 år!

Bliss är en dansskola för dig som vill lära dig riktigt snygga koreografier till den senaste musiken av de grymmaste instruktörerna. Dessutom kan du träna hemma mellan lektionerna. På Blissdance.se finns alltid koreografi från din lektion på nätet.

Cheer

I Bliss Cheer hämtar vi inspiration från Cheerleading med inriktning mot dans. Vi använder oss av pom poms och vi använder flera armrörelser och hopp från Cheerleading. Musiken är hämtad från modern pop och dansmusik med högt tempo. I lektionen finns också inslag av gymnastiska övningar och enklare formationer som byggs upp. Bliss Cheer finns för åldersgruppen 9-12 år.

Viktigt med bra gymnastikskor för inomhusbruk samt om man har långt hår att ha uppsatt hår vid varje lektionspass.

Street
Bliss Street är för dig som vill dansa streetdance med inslag av hip hop och funk. Koreografierna är riktigt coola och vi dansar till musik av t ex Chris Brown, Rihanna och Neyo.

Våra sponsorer