TRÄNINGSHUS1 DANSSKOLA
Kära medlemmar
2020-11-14 17:15

Till följd av coronaviruset har TRÄNINGSHUS1 drabbats av ekonomiska svårigheter genom att vi förlorat hälften av våra medlemmar vilket innebär att färre motionskort har blivit köpta under höstterminen samt att våra fantastiska Dansshower har blivit inställda både under våren & hösten vilket betyder att föreningen förlorat biljettintäkter samt intäkter från försäljning av fika.

Föreningen drivs helt ideellt och alla som arbetar här gör det utan ekonomisk ersättning och på sin fritid.

TRÄNINGSHUS1 är ett TRÄNINGSHUS för ALLA

Föreningens vision är att vara ett trivsamt träningsställe för barn, ungdomar och vuxna med hög kvalitet på aktiviteterna med välutbildade och professionella instruktörer och framförallt låga priser.

”Vi vill att huset skall vara en mötesplats för gemenskap och träning samt ge inspiration till en sundare livsstil.”

För att TRÄNINGSHUS1 ska kunna finnas kvar som förening även i framtiden och kunna erbjuda 30-35 st motionspass per vecka med hög kvalitet samt barn/ungdomsdans från 2 år upp till 20 år men också dans för vuxna, behöver vi nu er hjälp!

Nedan finns förslag på vad ni kan hjälpa till med:

• Vill ni sponsra TRÄNINGSHUS1 kontakta Annika Lundström email: annikaemlundstrom@hotmail.com eller Marie Lindqvist email: marie.traningshus1@gmail.com
  • Köp motionskort för 2021 till er själva eller som julklapp
  • Presentkort till någon som fyller år eller julklapp
  • Köp våra Dansuppvisningsfilmer
  • Köp julgran utanför TRÄNINGSHUS1

Vi vill blicka framåt och fortsätta vara det bästa och billigaste alternativet för träning, hälsa och en bra livsstil för våra kommuninvånare i Håbokommun även efter denna pandemin och är tacksamma för all hjälp till vår framtid.

TACK
Anna-Carin Ingemansson