TRÄNINGSHUS1

Välkommen!
VÄLKOMMEN TILL TRÄNINGSHUS1

Vår vision och stora vilja handlar om att sätta Bålstas barn, ungdomar och vuxna i rörelse och värna om deras livsstil och hälsa. Vi är en förening som drivs av värderingarna som rörelseglädje och fin gemenskap där alla är stjärnor.

Vår idé är att erbjuda kurser inom träning som bygger på kompetenta pedagogiska instruktörer och vår ledstjärna är att alla skall kunna delta på samma villkor och utifrån sin egen förmåga.

SNABBLÄNKAR
Webbshop
2022-11-13 21:35

Träningshus1 har en egen webbshop med kläder- och profilprodukter. Hitta något fint och stöd din förening. Länk

Kansliavgift via Qvickly
2019-04-13 17:03

Vår betalleverantör Billmate kommer den 12 april 2023 att byta namn till Qvickly. För oss som förening innebär det ingen förändring, förutom en ny logga på avierna som går ut till er medlemmar. Företaget bakom är detsamma som förut, bara med ett nytt namn och en ny logga.

Kansliavgift:

Sedan ht19 erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en extern administrationsavgift (Kansliavgift) mellan 9 - 59 kr

Detta genomförs utav Billmate.

Eftersom vi är en ideell förening så är detta en kostnadseffektiv lösning som gör att vi inte behöver höja våra träningsavgifter."

Parkeringen
2018-09-11 20:08
Träningshus1 har fått en vädjan från Happy Homes (vår granne färgaffären) om att ni som föräldrar inte ska nyttja deras kundparkering då ni lämnar era barn till oss.
Är vår parkering full så får ni parkera någon annanstans och ta en kort promenad.
Tack för hjälpen.
2018-06-30 22:25
Anmälan till två olika dans grupper:

Tyvärr har vi inte fått till en lösning med Sportadmin angående betalningen till två klasser (gäller endast Bliss elever som har den möjligheten). Så tyvärr måste man betala full pris för båda klasserna för att få en plats. Efter betalningen maila traningshus1dans@gmail.com direkt och ange vilka dansklasser ni bokat så sker en återbetalning.

Våra sponsorer